Through the eyes.

Jag har varit seg de senaste dagarna, jotack :*

Drog en snabbis till Mellbystrand igår, med frugan. Lamt vart det och jag skulle börja jobba tidigt, så vi åkte hem.

Mådde illa som fan igår när jag skulle gå och lägga mej med, verkligen på gränsen att spy var jag. Gick runt i huset med en spann, och hade ångest. Jag är alltid livrädd innan man spyr, men sen när det väl kommer är det lugnt. Haha. Ni vill inte veta detta ;)
Men jag spydde inte i vilket fall som helst.

Idag har jag jobbat med Vibbe,. Det gick bra, allt var helt lugnt och vi satt båda två med skolböcker för att plugga. DuKtiG_fliKKa_90 liksom.

Sen har jag bara varit hemma. Borde plugga franska, inför provet i morgon. Men det kommer ändå gå åt helvete :*
Dessutom sa Inger att jag skulle ta provet med en nypa salt. Jag kan inte ett skit, så jag funderar på att inte gå dit.
Men jag borde, för att langa närvaro :*



You can watch disaster
Yes, without pain
See a million people
Standing homeless in the rain

You can read about it
Be outraged
You can change the channel
Turn the page

It is somebody's problem
Not your problem, no
You can try to forget it
Close your eyes

Looking out through the eyes
Of a sweet baby girl
Try to see what she sees
Out of this crazy world

Looking out through the eyes
Of a sweet baby boy
Try to see what he sees
In a world been destroyed

Yo 2008
It's time to open your eyes man.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Har du ens fått ditt CSN-kort? ^^

2008-09-21 @ 22:04:54
Postat av: nathalie

låten är brabra. och du borde gå till skolan imorn.. likaså jag. men fan jag mår ju fan piss! :O o du, BOKA IMORN WE HAVE TOO! <3

2008-09-21 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0