You had me way before we even said hello.

Fredagen börjades med en frukost bestående av kräm, sen åkte jag till skolan för att ha något som skulle vara en dubbeltimme i filosofi om det inte varit så att läraren varit 45 minuter försenad. Sen kom hon ialf, och jävla vilken ball lärare. Hur chill som helst, typ.

Sen hade vi då vår sk. dubbeltimme, och nu är jag hemma.
Nathalie är också hemma nu, för er som inte vet. <3
Japp, ialf så ska jag och Johanna dra en sväng till Jkpg nu vid 2, för att fixa saker och hämta människor.

Nu ska jag hälla i mej kräm, igen.
BAJ BAJ HALLONPAJ.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Dagens nya på bloggen:



**Dagens Francis-ord**

Ja, eller man ska ju inte vara för jävla stolt över det skitbandet..



eller kanske:



Fan, han var ju ganska smart alltså.. En kille som mig i Halmstad måste ju först bli aspackad, sen kanske hitta en tjej som överhuvudtaget kollar på en, sen kanske börja snacka.. och så måste man vara trevlig i flera timmar.. efter det kanske man kan hoppas på att få bjuda hem henne, för att för den delen inte vara säker på att det kommer bli nåt av det ändå..



^^

2008-09-05 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0