Kaninjävel <3

Jag sitter här med Alex, pratar med Nancy på msn och videoskypar med Vibbe.
I miss you, i miss you. 3 veckor kvar i morgon.
Vibbe är ett miffo.

Jag har gått idag, alldeles för mycket. Först ner till hamnen, sen till Gamla stan, sen till hamnen och hem och sen till hamnen igen. Det är seriöst synd om mig, och jag skanar alla där hemma.
Mamma ska skicka paket till mig ialf, och det gör att allting känns lite lättare. Fast jag lärlipa sönder när jag får det, nivet ju hur jag är ;)

Vibbe sitter och skriver arbete nu, sjukt söt är hon. Kaninjävel in my ♥
I love you.

Kommentarer
Postat av: Vibbe

I love you very much.! Miss you as hell sis! I don't know if I can call you my cousin anymore, you're more like my sis. You're my sis.! Can we adopt eachother?

<3

2009-04-09 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0