For everyone to watch and learn from.

Bergsvandringen i måndags. Var väl.. speciell. Det började med att vi åkte buss till bergskedjan Tramuntana, som ligger här på norra Mallorca. Vi åkte upp vid Pollenca och sen vandrade vi uppe på bergen till Soller. Ingen vet riktigt hur långt det är men med små matpauser då och då tog det ca 6 timmar. Skapligt drygt men samtidigt var det en upplevelse, hur många har gjort det liksom? Sen att jag och Elin gick vilse nere i Soller igen är en helt annan sak ;)

Igår var det dags för plugg igen och det gick faktiskt ganska bra. Vi har kommit igång ganska bra i gruppen, men jag tycker ändå inte om dom sådär asmycket :p

Idag är det dags för praktik igen, jag börjar 4 och ska vara i receptionen. Hela kvällen, och sen att Madde är störtskön gör inte direkt saken sämre.

Just nu sitter jag i skype med min bästa Vibbe! Otroligt socialt om jag får säga det själv. Den senaste halvtimmen har vi väl sagt max 100 ord ;) Men vafan, jag skulle kunna sitta här hela dagen och bara kolla på henne ändå. We don't need any words to understand eachother. The only thing we need is eyes. I miss you. <3

now playing; paramore - fences

Kommentarer
Postat av: Vibbe

A look from your eye can say more then thousand words... I love you

Miss you too

16 days

2009-04-15 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0