12 Augusti.

Jag känner på mig att detta kommer bli världen klagoinlägg, haha. Tragiskt men sant. Vi börjar med det negativa

Se-allting-negavtivt-listan;
1. Min axel är på väg att gå under, den är bra nu, men inte så bra att jag kan sova på vänstersidan. Jag sover alltid på vänstersidan. Med andra ord, jag sover dåligt, och har gjort det sen natten mellan lördag och söndag.

2. Mitt högra knä är inte helt läkt och innan när jag skulle städa satte jag mig på knä för att kolla under sängen och BAM. Jag trodde seriöst att jag krossade knät där. Nu gör det bara jävligt ont,

3. Jag vet inte om jag behöber jobba i morgon. På schemat står det att jag jobbar 11-17 men det är inom parantes. Nu svarar inte chefen när jag ringer och eeeeeeeh, jag vet inte om jag behöver åka till jobbet. Den som jobbade det passet i måndags och tisdags var ju visserligen där, men vi hade klarat oss utan henne i måndags iallafall.

4. Jag hatar mitt jobb, så jävla trött på skiten.

5. Mitt schampoo och balsam är snart slut and I am in big need of a haircut.

6. Det har regnat idag, och jag har städat hela dagen. Fyfan

7. Jag skrev nummer 2 på posetivt-listan bara för att jag vet att Jesper läser ;)


Försök-se-världen-lite-posetivt-listan;
1. JOHAN OCH ANTE KOMMER HEM I MORGON.

2. Jesper är världens bästa killkompis ever.


Whatever. Gossip Girl nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0