18 augusti

I morse vaknade jag genomförkyld och med sån huvudvärk att det kändes som om mitt huvud skulle sprängas. Nancy och jag bestämde oss för en promenad på Hökafältet i Mellbystrand och denna gången fick det bli slingan som är 6 km lång. Good girl, efter frisk luft känns livet lite lättare.

Idag har jag en del att hinna med, och halva dagen har redan gått. Först ska jag dammsuga huset, och sen ska jag städa min garderob. Inget jag ser fram emot om jag ska vara ärlig. Min garderob är proppfull av kläder och enligt mig behöver jag en ny - enligt min mamma behöver den bara städas och så blev det. Eftersom jag åker till Stockholm i morgon kan det vara bra att veta vad jag bör kolla efter i affärerna. Skor har jag redan bestämt mig för ;)

Nu loggade Nathalie in på skype, så nu ska jag prata med min sjuka lilla fru <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0