19 Augusti - Påväg till Stockholm.

Okej, rubriken stämmer inte riktigt, men you know what I mean ;)

Jag hade satt mobilen på alarm klockan 8 i morse och vaknade utan röst och genomförkyld. Helt kass nu när jag ska iväg och allt. Fick tillbaka lite av rösten efter några hostningar och två koppar te men min näsa är genomtäppt. Kul på flyget upp där, jag som redan ogillar att åka flygplan. Från Ängelholm till Arlanda tar det inte mer än en timme så det ska jag nog klara, man hinner ju knappt upp innan man ska ner igen.

Haha, mamma ringde precis och sa att Johan, Ante ooch Lina jobbar ikväll så jag får ta mig från Arlanda hem till Södermalm själv. Men det kan väl inte vara så svårt? Arlanda Express in till Centralen och sen tunnelbana mot Slussen och vidare mot Fruängen, eller så går jag från Slussen. Hmm, vi får se. jag ska nog lyckas.

Idag när jag packar lyssnar jag på nostalgimusik;
Ace of Base - All that she wants
Britney Spears - Toxic, My Prerogative, Overprotected, Let Me Be & Bombastic Love
Christina Aguilera - Genie in a bottle & Come on over
TLC - No Scrubs

Det är några av mina nostalgilåtar med många minnen. Har ni några sådana?

Nu måste jag fortsätta packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0