Drottning Blanka, är ni pepp?!

Usch, så trött man kan vara, men gud så kul vi hade igår. Det blev bara jag och Vibbe som drog ut, men väl på tre hjärtan träffade vi bla. masse, oskar och andra schyssta personer. Haha, vi åt fylle mat mitt under kvällens gång också. När vi ick från tre hjärtan till TC blev vi hungriga och drog en kycklingrulle ;) Väl på TC träffade vi Berling, som var halvt borta och jag blev inte förvånad, och massa andra. Sen käkade vi pasta med Keven och Sebbe innan vi åkte hem.

Ikväll är det reunion med världens bästa folk och jag vet inte vad jag ska ha på mig eftersom min klänning inte landat ännu. Det är ganska synd, och nu är Nancy påväg hit för att hjälpa mig med mitt problem. Ska måla om naglarna, det nya gråa iz my friend. Men som sagt, åter till klädproblemet. Jag vill ha ett slappt svart linne, men det spenderar lite tid hemma hos Jessi, så det suger. Vi kommer nog på något, jag och Nancy.

Måste ta ut pengar och hämta vin hos Figge med kom jag på. Fan, nu blev jag stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0