Face off

Jag låg vaken till klockan 5 i morse, sen gick jag upp vid 11. Mary är trött, minst sagt. Annars mår jag bra, just nu. Sitter här med min tekopp och livet leker. Jag har precis kommit ur duschen också. För er som ville veta. 

Jag har sökt jobb. Men det är inte här. Inte ens i närheten av det jag kallar hemma. Inte i närheten av någon jag känner alls. Snarare tvärtom. Långt ifrån. Jag blir ganska rädd. Men det är mest för att testa. Jag tror inte jag vill ha det även om jag får det. men det återstår att se.

Nu kan vi iallafall säga "nästa vecka åker vi", jag och Sandra. För att det är så. Nästa vecka åker vi.
Jag ska iallafall åka nu, lämna in bilen för att nån snubbe ska byta däck.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Var har du sökt jobb egentligen?

2009-12-12 @ 14:37:03
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0