That day.

Hämta och växla pengar
Lämna två paket på posten, gud jul världens bästa brödrar<3
Äta frukost
• Leta upp passet
• Skriva ut flygbiljetterna

• Duscha
• Packa ner allt i väskan
• Checka av allting.

Det har jag hunnit med fram tills nu. Snön kom inatt, vilket väl är sådär kul nu när jag åker iväg. Hoppas den försvinner och att det kommer ny när jag kommer hem. Ny snö på julafton var ett tag sen. Snö innan jul var iofs också ett tag sen.

Nu ska jag dricka upp mitt te, sen ska jag börja packa ner mina saker i väskan. Haha, det känns jättesorgligt att packa. Men jag har sett framemot detta så jäkla länge nu, äntligen är det dags!

Now playing; Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0