2008.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, väldigt mycket.


2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?
Nej.


3. Dog någon som stod dig nära?
Mja, min kanin.


4. Vilka länder besökte du?
Danmark och Spanien


5. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?

Jaa, fler utlandsresor.


6. Största sommarplågan?
Ohlala, Bag in da Box.


7. Vilket/vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
17 februari, 13 mars, 29 maj, 2 september  och sist men definitivt inte minst - 15 november <3


8. Vad var din största framgång 2008?
Svårt att bestämma.


9. Största misstaget?
Att bli ovän med Vibbe.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag hade en 12 veckors förkylning precis början av året.


11. Bästa köpet?
Biljetten till Sensation.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mitt hår. Eller typ konserter/upplevelser.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Japp, väldigt mycket =)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Väldigt många


15. Var du gladare eller ledsnare 2008 jämfört med tidigare år?
Både och, faktiskt.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lagt mina pengar på vettiga saker, ex upplevelser och konserter.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oh, slösat pengar på crap.


18. Hur tillbringade du nyår?
Med de människor som betyder mest, förutom Johan och Ante.


19. Blev du kär 2008?
Nja, det var väl i ett par jeans isåfall =)


20. Favoritprogram på TV?
Life of Ryan, och typ allt annat på MTV.


21. Bästa boken du läste?
Ingen, i think.


22. Största musikaliska upptäckten?
Ohlala, sensationmusik och Rise Against. <3


23. Något du önskade dig och fick?
Väldigt mycket, faktiskt. Ingen är förvånad =)


24. Något du önskade dig men inte fick?
Träffa jeci.


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag grät as.


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mja, kanske.


27. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

Jeans, t-shirt och tjocktröja? :b


28. Vad fick dig att må bra?
Mycket. Jeci, Vibbe, Nathalie, Nancy - you name it. Sensation fick mig att må äckligt bra för tillfället, men nu saknar jag det.


29. Vem/vad saknade du?
Johan, Ante & Sanna.


30. De bästa nya människorna du träffade/lärde känna år 2008?
Jeci, Ellia.


Kommentarer
Postat av: Fru :)

Rise Against är kungar! ;) ska med göra denna lista när jag har tid o kan.. o blabla, saknar fan me sensation nu!

2009-01-03 @ 11:23:03
Postat av: Ellia

är så glad för att jag träffade dig <3

2009-01-03 @ 22:03:21
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vi växte! Vi växer fortfarande. Stort missatg ja! <3

2009-01-07 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0