Helt sjukt.

Karsefors igår var.. spännande. Att träffa folk på riktigt igen sen innan Mallis, och att få träffa S för första gången sen innan han åkte till Australien i september.

Jag vet väl inte riktigt vad jag ska säga, det var inte så mycket folk där, men jag hade verkligen grymt kul. Sprang runt som en liten galning i shorts och gladiatorsandaler, funderade på att gå hem med Nancy och Natalie, förbjöd S att gå hem, slutade med skjuts med Martin till LA. Dumpade Nancy och Natalie nere vid Nancys place och sen sov S hos mig. Kom hem vid 3 ungefär väl, men ingen av oss kunde sova så vi satte oss i våra soffor och pratade om allt som hänt sen i somras. Om känslor, tankar, känslor, saknad och lite mer känslor.
Efter att ha pratat till 5 ungefär och kommit fram till både bra och dåliga saker däckade vi halvt i en soffa i vårt vardagsrum. Eller S halvdäckade, jag kunde inte sova. Inte med allt det där i huvudet. Sov inte speciellt mycket, max 30 minuter kanske, men tänkte desto mer.
Vid 7 kom ialf mami och papi ner och då vaknade S så gick vi upp och la oss i min säng, men sov inget mer, han har kommit på att jag är kittlig. Mindre lyckat, men ändå rätt kul. Sen körde jag hem han vid 3 ialf, och sen har jag varit runt lite överallt. Hos Vibbe, nere på gröningen och kollat på fotboll, hos Figge, Mellbystrand, Skummeslöv och hemma.

Nu ska jag fila till mina naglar och måla dom, så att alla ser likadana ut.
Ikväll blir det rosa och jag skulle kunna göra allting för dig babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0