SodaStreamer.

Återigen har en dag kommit till ända och återigen sitter jag här med tårar i ögonen. Varför?
FÖR ATT JAG SAKNAR MIN STOREBROR!

För att innan skulle jag SodaStreama vatten och blanda med rabarbersaft för att det är gott och då började jag tänka på när jag och ante skulle sodastreama mjölk för att göra en "björn Gustavsson" med den sodastreamade o'boy'en. Vi misslyckades ganska rejält med mjölken och ringde till mamma som skrattade åt oss för att vi var så sura.
Sen bestämde vi oss för att göra sån o'boy som vi har på jobbet, men blandar ut den med vatten, fast med sodastreamat vatten och vips så hade vi sodastreamad o'boy. Vi hade bestämt oss för att lyckas och tro fan att vi lyckades.
Sen att det smakade förjävla äckligt är väl en helt annan sak ;)

Iallafall så blev jag sentimental och grät en skvätt.
Det får man göra när man är minst och ensam tjej bland barnen i familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0