Cobrastyle.

God Morgon.

Efter att ha vaknat av söta föräldrar som sätter igång Cobrastyle på högsta volym klockan 8 på morgonen mår jag faktiskt lite bra. Inte riktigt lika mycket ångest som igår, haha. Tror det mesta egentligen handlade om att jag var så galet trött och dessutom en aning paranoid.

Pratade med mami, i morse iallafall, behöver inte börja förrän 1 och det är skönt. Satte klockan på 11 och somnade om. Nu är jag vaken igen, ligger i sängen och drar mig till klockan blir 12. ;)

My style is di bom digi bom di deng di deng digigi
.

Kommentarer
Postat av: sandra

skönt att höra att det är bättre med dig. Miss ya !

2009-11-28 @ 16:56:12
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0