I hate to make you dissapointed.

Men jag sov halva dagen idag. Vaknade vid 4 inatt efter en mardröm och sen somnade jag inte förrän halv 6. Vaknade vid 12 igen, hur pigg som helst och pepp på allting. Fixade en kopp te, och gick till Willys för att köpa nytt.
Annars har jag bara umgåtts med datan, musiken och storebror hela dagen. Han åker upp till Stockholm i morgon så jag hjälpte han att packa och lite småsaker. Kom fram till att det han inte får med sig upp nu tar jag med mig upp på söndag när jag och Hanna åker upp för att spendera vår kommande vecka där. Pratade med ML idag, hon tar min lördag nexzt week så tar jag nu på lördag för henne.

Haha iallafall kom jag inte till Halmstad idag. Men i morgon ska jag in dör att fika/luncha/w7e med alexandra, så jag får kika runt en snabbis då =) I värsta fall blire som så att jag ska trava runt på alla MQ i Stockholm nästa vecka =)

Höhö. Muse - Undisclosed Desires. i know you love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0