Mum unleashed.

Vaknade vid halv 9 av att telefonen ringde. Tänkte att den människan som ringer så tidigt får skylla sig själv för att jag tänker inte resa migg upp ur sängen för svara. Somnar om lite sådär halvt och panikvaknar några minuter senare när jag hör hur någon med skor går upp för trappan. Förberedde mig på att dö när jag hörde hur stegen vände mot mitt rum och när mamma öppnade dörren blev jag rätt chockad.

Det visade sig att Jimmy är sjuk så jag måste hoppa in och jobba, så det var hon som ringt. Jag som, faktiskt, hade planerat att göra lite vettiga saker idag. Boka frisörtid och springa ner till ams. Det sket sig. Fast jag mår nog rätt bra ändå.

Godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0