Världens snyggaste ishockeyspelare.

Kom hem från hockeyn för ett par timmar sen och har seriöst dreglat över bilder i mitt huvud sen dess. Jag har en crush på en hockeyspelare. Tragiskt, men snygg är han, och född 88. Höhö. Bara namnet ger mig gåshud och jag känner mig skitlöjlig. Men sånt får man stå ut med =)

Annat man får stå ut med är mensvärk. Jag H-A-T-A-R mensvärk. Nu ligger jag här, har Naproxen ända upp i halsen och en varm vetekudde på magen, och dreglar. I mitt huvud alltså. I verkligheten rinner det inte saliv ner för hakan på mig, även om det faktiskt kunde varit så illa, killen är snygg. Dock inte på bild, har letat, men irl. God bles his parents.

Hahaha. Jag blir störd av att äta Naproxen, tror inte min hjärna är tiptop just nu. Därför blir det Transformers nu - Revenge of the Fallen.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: nathalie

kollar med på den! iiiiiih du o jag film :)

2009-11-27 @ 11:03:18
URL: http://nathalieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0