Gästbloggar

Hej hej!
Sandra här, sitter hemma och Marie och ser på Tokio Hotel zimmer 483.
Anlände i förmiddags med tåget från Kävlinge blev uppmött av min underbara vän. Körde till hennes mammas jobb och lämnade något.
Körde hem till henne och satte i caught on camera eftersom Marie varit elak nog att inte sett den än, lite död blev det hos henne :)

Senare åkte vi in till Halmstad och träffade Anna, gick o köpte Kebabtallrik och satte oss i ett trapphus, åt och snackade en massa. Mkt mys !!!
Har ptatat MASSA Hamburg också, längtar som fan !!!

Tåget går ikväll kvart över nio så jag är hemma i nedre delen av Skåneland vid 23.00 tiden.

Sedan vet jag inte när vi ses nästan gång men jag tror det blir snart XD

Nu ska jag vara social med Marie igen, hon drägglar i sönder soffan snart.

Ha det bra,

www.pandys-sandra.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0