Humanoid

Jag ÄLSKAR att Tokio Hotels nya album Humanoid finns på spotify i både den engelska och tyska versionen nu ikväll, när de inte släpps i affärerna här i Sverige förrän på onsdag. Inte för att det gör mig något, jag kan verkligen inte klaga. Har precis börjat lyssna igenom de engelska låtarna och än så länge låter det bra. WE LIKE!

Idag har jag varit i stan med Vibbe iallafall, köpte en ny hårinpackning från Goldwell som jag inte provat förr, foundation från Clinique och fick en concealer på köpet.


Haha, kom på att jag borde vara en betygsättare på hårprodukter.

Nu när jag lyssnar på TH igen blir jag galet pepp på Hamburg också, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: viebke

Läskiga snubbar i fönsterna ^^

2009-10-06 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0