I don't even know what day it is.

Jag har inte gjort något vettigt alls idag. Typ. Inte ens bloggat, liksom. Eller mjao, jag gick bort till Stoffe med hans jacka och sen gick jag emd han till coop för att han skulle handla. Men det var ju inte vettigt direkt.

Dock skylle jag på att jag sover dåligt nu när jag nästan är dödssjuk, för att det är så. Att jag sover dåligt.

Idag har jag iallafall kollat massa sjuka/söta/roliga/whatever klipp, allt jag har kommit åt har jag kollat och mer eller mindre flinat åt.

Tex. denna, helt underbar. Älskar ungen som pussar på marshmallowsen och sen lägger den igen.

Oh, The Temptation from Steve V on Vimeo.

Nu ska jag springa ner och dricka massa vatten, sen blir det faktikst sängen och Transformers för min del. Good shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0