Muse - Uprising

Tjeena.

Som sagt, jag är sämst på det här med uppdatering. För att vara arbetslös har jag en del att göra om dagarna, faktiskt. Eller så har jag vänner som jag umgås med hela tiden, fast att vi bara sitter och ugglar ;)

Iallafall, så lagade jag och Nancy mat nere hos Jonatan och David igår. Klyftpotatis, med vitlöksmarinerat kött och kallt vitlökssås. Asgott, och sen kom Erik och vi satte igång några filmer. Jag kom hem halv 5 i morse, och sov till 15 idag. Sen var jag ute och gick en runda och käkade frukost, lunch och middag på samma gång - ost-och skinkpaj. MUMS!

Förresten, så har Nancy fixat mina naglar med. Vi la lite acryl ovanpå mina naturliga med en liten touch av franskt längt ut. Mest som ett skyddandelager egentligen, men jag vill ändå ha det snyggt. Tänkte ge er en bild, men upptäckte att jag inte har något batteri på kameran, så det får bli senare :)



Nu ska jag och min onda hals gå ner och duscha.



Kommentarer
Postat av: nathalie

du är så söt. jag saknar dig.

2009-10-15 @ 23:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0