Nirvana - Smells like teen spirit.

Hello hello hello hello

Jag har varit galet effektiv idag, fixat massa med jobb, drivat till halmstad och pratat med en snubbe, lämnat in min data hos en snygg kille och ätit godis.
När jag lämnade datan sa snyggingen att det tar typ tre veckor och att det kostar 800 spänn om det mot all förmodan inte skulle vara det mjukvarefel vi båda tror att det är. Bara att bita ihop och le, pröjsa skiten om det nu blir så. Vilket jag verkligen inte hoppas att det är för att då får den lämnas in igen och lagas och då tar det tre veckor till. Sucks to be me.

I morgon ska jag hämta min lön och dränka mina sorger över min data genom att åka till Halmstad igen för att shoppa. Eller ja. Gå igenom affärer.  
Nu vill min käre bror ha tillbaka datan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0