So sorry, it's over.

Eller jaa, det känns nästan som det. Kommer inte bli för många blogginlägg nu när min data är inlämnad, men jag hoppas att kunna langa ett om dagen från min käre brors data. Hoppas. Sen hoppas jag att OnOff är jäkligt snabba så jag får hem min data tidigare, men det är väl ungefär som att köra huvudet i en vägg.

Iallafall. Idag har jag fått lön, åkt in till halmstad helt omotiverat, jag hittade inte ens ett par snygga skor(!!!) och färgat Vibbes hår mörkt. Sniggt sniggt, vill jag nog tycka om jag får säga det själv. ;) Jag är så jäkla grym, synd bara att jag aldrig skulle kunna bli frisör, är no big fan av hår direkt. Massör däremot my friend, DET är bra skit :D

I morgon ska jag seriöst gå upp tidigt, dammsuga huset och gå ut för att ta en promenad om batteriet på min ipod tillåter det. Annars dammsuger jag bara, och kanske plockar ur diskmaskinen.

G'nite. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0