Tankar om grisfeber.

Min hals mår sådär bra. Ungefär skitdåligt mår den faktiskt om jag ska vara ärlig.
Kallt satan var det i stan också, jag pallade knappt leva där en stund.

Sen har jag fått brev från landstinget om vaccination mot grisfeber.
Fortfarande, no way att jag låter något mongo sticka den nålen i min vänstra arm.
Definitivt inte två gånger heller för den delen.

Så jag kom på att om resten av sverige/världen/whatever vaccinerar sig så slipper jag.
Liksom, om alla är vaccinerade finns ingen som kan smitta mig.
Vilket skulle betyda att jag inte kan bli sjuk heller.
Samt att jag slipper se ut som the it på bilden nedan.




Jag älskar mitt sätt att tänka.

Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHAHAH GRISFEBER? svininfluensa heter de väl? :P

2009-10-18 @ 08:56:55
URL: http://mickapickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0