090906

AAAAAAAAAAAAAAH, jag är pinsamt seg idag. Typsik söndag, och inget roligt att blogga om eftersom att jag inte gör ett skit mer än vad jag måste. ;)

Jag och storebror åkte in till centralen och käkade burger king, sen åkte vi hem igen. Jag köpte nytt SL-kort till tunnelbanan och istället för att behöva köpa nya i papper hela tiden, och därmed slakta miljön, så köpte jag ett i plast som man kan ladda fler gånger och slaktade miljön ändå - men inte lika illa som om jag köpt nya i papper ;)

Hahah, jag sitter seriöst och asgarvar över den meningen, fattar knappt en själv vad den betyder, men jag hoppas att ni är smartare än mig och förstår min mening i meningen. HAHAHAHAHA, nej. Jag är FÖR trött. Ge mig socker, tack. Det kan bli en ganska kul kväll det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0