3 september.

Jag har inte gjort något vettigt idag. Behöver inte jobba, och lär inte behöva heller, folk avbokar pga av att det inte är samma lokal längre. Men jag förstår dem, jag hade gjort precis samma sak.
För att från början ha bokat en restaurang ute på Djurgården med havsutsikt till att få en festvåning inne i stan? Nej, jag hade gjort allting för att boka om.

Men jag får iallafall lite semester här uppe. Åkte ut på Djurgården innan och kollade hur restaurangen såg ut. Köket ser ut att vara helt bombat, och det är det ju egentligen också med tanke på att dom hade gasolgrillar. Sen har vi bara gått på stan annars, jag och storebror. Shoppat små onödiga saker, typ ett armband. Haha.

whatever.



Kommentarer
Postat av: zizi

Sv. åh, älskar man vintersport så är ju läget helt perfekt :) Hur såg familjen ut, små eller stora barn, antal...? Jag blir så nyfiken ;)

Gud så kul att bli intervjuad! :D Lycka till och hoppas att hon ställer intressanta och meningsfulla frågor!



Armband är aldrig onödigt att köpa, btw ;)



Kram

2009-09-03 @ 20:32:59
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0