Lipar lite, det mår man bra av.

Jag gick och lade mig halv 5 i morse, och började jobba klockan 13. Det är alltid så. Kvällar då jag ska jobba dagen därpå somnar jag verkligen aldrig i tid. Sen de kvällar då jag är ledig dagen efter somnar jag typ vid 9-10 utan problem, helt omvänt.
Tack Morfar, det är dig jag har fått det av ;) Mamma säger alltid att där är han och jag precis likadana. när han var ledig lade han sig tidigt och när han skulle jobba somnade han sent - ibland gick han inte ens och lade sig.

Nu sitter jag här, jättetrött, har River flows in you på repeat och saknar så mycket att jag knappt ser vad jag skriver. Morfar mest för tillfället, han försvann alldeles för tidigt- bara 68 år gammal. Jag minns det som om det vore igår. Mormor och morfar hade varit här kvällen innan och jag hade precis blivit frisk från min maginfluensa så jag var jätteglad men när pappa kom hem från jobbet dagen därpå och berättade, då gick min värld i kras för en stund
Sen den dagen tänker jag alltid att vädret beror på morfars humör. Skiner solen är morfar glad :)

Han har missat så mycket, och kommer missa så mycket. När vi barnbarn tar studenten, när vi fått körkort, fördelsedagar och många sådana stora saker, men även mycket smått.

I morgon ska jag gå ner till stan och köpa blommor att lägga på graven. Det var så länge sen jag gjorde det nu. Får se om någon hänger med, annars gör jag det själv. I need to do it.

Kommentarer
Postat av: fru

om jag hade vart hemma så vet du att jag hade följt med! <3

2009-09-24 @ 02:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0