Framme i Stockholm.

Åter igen är jag uppe i huvudstaden och jag älskar det redan. Jag trivs så galet bra här!

Flygresan gick väl rätt bra kan jag nog tycka, fast det skakade lite precis när vi kommit upp i luften. När vi gick ner för landning och precis kommit nedanför molnen började det skaka jättemycket och som den mes jag är satt jag och tänkte "nej, nu dör jag" samtidigt som jag lyssnade på TH. Ska jag dö, så ska jag göra det med bra musik i öronen!

Haha nejdå, nu ska vi inte prata om sådant. Jag är så hungrig att jag snart svälter ihjäl så jag ska försöka få med Ante ut och åka och handla mat på Burger King. Det har jag saknat. Haha.

Hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0