"Haha duvet gumman, det är 23 här... egentligen"

Godmorgon, söndag.
Ååh, jag har precis vaknat och är helt seg efter igår. Vi gick först på bio och såg Inglourious Basterds, som verkligen var skitbra och sen gick vi till Grodan på Grev Turegatan där vi var OSA:de. Trevligt ställe, och jag lär ha varit yngst. Satt där i någon timme och tog ett glas vitt innan vi gick vidare till East på Stureplan en snabbis för att hälsa på lite folk. Vakten pikade mig för min ålder och därav rubriken för inlägget, men in kom jag ;)

Sen hoppade på tunnelbanan hemåt och somnade ganska snabbt. Sen vaknade jag för typ 10 minuter sen och nu tänker jag hoppa in i duschen innan jag ska gå ner till coop och handla B&J's till mig och storebror.

Hmm, borde nog handla underkläder, strumpor och panties. Men det kan jag göra i morgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0