Hello there, the angel from my nightmare.

Hellohellohellohello.

Torsdag, jag är ledig och det är världens tråkigaste väder ute. Drygt.
Vaknade helt panikslagen i morse, min kära storebror bankade nästan sönder min dörr. Jag typ trodde att det var jordbävning eller något, sen hörde jag han prata. Körde honom till tågstationen för en timme sen och när jag kom hem dammsög jag huset.

Nu sitter jag här, ska springa ner till sta snart. Flytta lite pengar och sen ska jag köpa blommor till morfar. Vibbe följer med mig till kyrkogården senare ikväll när hon har slutat jobba och det känns bra att hon gör det. Det är ju hennes morfar med så hon förstår hur jag känner, sen att hon har levt med mig hela sitt liv gör också saken lättare än om jag bara skulle ta med någon random. Vibbe är väl kanske inte random någonstans, men hon är min kusin, hon är min värld och jag älskar henne.


jag och vibbe, sommaren-07

Nej, nu måste jag kila. Stan väntar på mig.




Kommentarer
Postat av: sandra

Åh! Fin bild!

Hoppas det blir bra ikväll !



:)

2009-09-24 @ 14:51:43
URL: http://pandys-sandra.blogspot,com
Postat av: viebke

Naaww <3, vi får ta det en annan dag, imorgon kanske??

2009-09-29 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0