Helt sjukt!

Detta är så jävla sjukt! Jag börjar tro att folk skämtar med mig för att se alla mina galna reaktioner.

Skrev precis världens längsta inlägg om hur besviken jag var för att jag inte skulle kunna åka upp till Stockholm och jobba denna helgen heller. Ringde Malin på Äppelgården och sa att jag kan jobba i helgen om det hade behövts, men hon hade löst det och skulle ringa om de fick in fler bokningar. Ringde till mamma på jobbet och sa som det var, att jag kanske behöver jobba i helgen, och då säger hon att jag SKA jobba i helgen. Ringer vidare till Ante som svarar med att "jag skulle precis ringa dig, när landra du i morgon?"

Lisapåudden har hittat en ny tillfällig lokal OCH JAG ÅKER ALLTSÅ TILL STOCKHOLM I MORGON.

Med andra ord har jag varit ledsen och besviken sen halv 9 i morse, helt i onödan.

YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0