Lördagkväll i Stockholm.

Wohoo, pepp på fest. Dock har jag kommit fram till att rött vin verkligen inte är okej. Det är så äckligt att jag aldrig mer tänker dricka det. Eww, fifan. Vitt vin och Rosé funkar alltid speciellt sommartid, det är såå Båstad. Men rött, det funkar aldrig, inte till något, det är så illa att man blir ledsen. In my opinion. Haha.

Iallafall så hade vi bara rött hemma, och eftersom systemet är stängt får jag inget vin :( Men eftersom jag hittade massor av sprit i kylen så jag sitter jag nu och dricker drinkar made by sourz apple, sprite, hallon och isbitar som är gjorde på saft med jordgubb och rabarber. God kombination, hehe. Grymt lång mening också.

Dock vet vi inte om det blir bio ikväll längre, vi ville se Inglourious Basterds men den går så sent. Kanske bara blir så att vi går ut och äter och tar ett glas vin/öl och sen går vidare till klubben där vi är OSA:de ikväll. Vi får se och låter tiden bestämma helt enkelt.

Nu ska jag rota igenom min brors garderob och hitta en snygg t-shirt att ha till mina jeansshorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0