My braids are gone.

Hellohellohello, trevliga söndagskväll.

Jag hatar söndagar, man får verkligen aldsrig något vettigt gjort på en söndag.
Liksom, vad har jag gjort idag?

Jag sov till klockan var halv 3, då slet mamma upp mig ur sängen för att hon skulle städa frysen. Där stod jag med ett täcke runt mig och en påse i näven medans mamma slängde mat som hade kunnat försörja halva afrika, om det inte varit så att det varit gammalt.
Hmm, min bror har kommit hem från Stockholm, för att vara hemma i ett par veckor. Det gillar vi. Men vettigt? Njaa, inte direkt.

Sen nu ikväll hade jag så tråkigt och var irriterad på alla så jag låg och pillade på en tråd på en av braidsen och trofan att tråden släpper. Förmodligen för att jag drog i den, jag drar alltid i alla trådar jag hittar, och jag orkade inte sy fast ny, så mina braids är borta. Dumma puckade miffo du är Marie, ja tack jag vet. Nu när jag duschat ångrar jag att jag inte gjorde det simpelt och sydde fast ny tråd, det hade tagit en minut, och jag gillade dem verkligen.
Men sen är det ju inte direkt så svårt att dra till en afrosalong, pröjsa 200 spänn och göra om dem heller såklart ;)

Nu ska jag äta choklad.



Bild från förfesten i HBG i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0