Vivalafredag

Haha, jag är verkligen kass på det här med rubriker :(

Jaa, nu är jag hemma från stan iallafall. Var och hälsade på min andra storebror på jobbet, Tössebageriet som ligger på Karlavägen på Östermalm. Sen åkte vi tillbaka in till Sergels och gick runt lite i affärer. Ante åkte hem och jag gick vidare till en frisör i PK-Huset för att få mitt hår tvättat, fönat och plattat. Kände att jag behövde slappna av lite, för det gör jag ju inte hela tiden jag är här annars ;) Haha nejdå, men hittade ingen massör med drop-in så det blev bara hårmassage, och det var jäkligt skönt!



På vägen hem gick jag inom gallerian och American Cookies där jag köpte ett halvt kilo muffin. Efter typ 3 bitar är jag så mätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, haha fail. Men gott var det. Sen gick jag inom Wayne's och köpte med mig en chailatte innan jag sprang ner till Centralen och tog tunnelbanan hem.

Kollade igenom mailen, familjen i Österrike hade valt en annan tjej, och jag hade även fått mail från en familj i ROM, ITALIEN. Hohohoooooooo, Rom liksom. Förresten så är det väl ungefär ett år sen min fru var där om jag inte minns helt fel. Åh så avundsjuk jag var då! Tror jag ska maila om mer kontakt med familjen, det skadar inte att testa :)
Ah, nu ringde dom från SAPC och frågade om jag ville ha mer kontakt med dem och jag sa JA. Haha, när man talar om trollen, verkligen.

Nu ska jag utmana min bror på GH - Rockstar och hoppas att jag vinner. Vi gjorde en 'deal' om att den som förlorar betalar den andres mat ikväll när vi ska gå ut och äta. Så typiskt mig och Ante - tävlar om allting. Men annars blir det ingen sport i vardagen.

Senare ikväll ska vi nog ut någonstans och ta en drink, har ni några tips på vart vi kan gå?


Kommentarer
Postat av: Zizi

Jag såg att SAPC ringt till dig men om det är som när jag sökte familj så ska man svara på mailet med infon om familjen :) Det är lättare för agenturen att hålla reda på vilken familj man menar osv.

Italien låter intressant! :D Jag var i Rom i Mars förra året. Skulle på TH men konserten blev ju inställd :( vi åkte dit och hade kul ändå!



Åh, ja jag läste det på din blogg. Tråkigt att den brann ner :/

Vad ställde hon för frågor? :P



kramar

2009-09-04 @ 17:49:27
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ÅÅÅH ROM!!! FYFAAAN duuu måååååsteeeee typ testa komma dit. där är fanimej helt galet underbart! haha

2009-09-05 @ 06:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0