Art.

Jag har varit på konstutställning idag. Be surprised. Jag är fakiskt förvånad själv, inte direkt min stil men coolt var det. Kända konstnärer från hela världen som ställde ut sina tavlor, hittade en för 95.000€ som jag var nära att köpa, men tyckte inte den var så snygg så jag sket i det ;) Haha nej, men många var väldigt dyra - vissa stod det tom POR(price on request) på och då är det dyrt skit - medans andra låg på typ 1.000€, vilket fortfarande är 10 000 svenska. Helt A-MA-ZING! Glömde kameran iallafall, men snor från Sara när hon lagt upp på facebook.

Ikväll är jag den som ringer runt till hela världen. Mamma, Vibbe och nu Nancy. Nu är det dessutom 23 grader varmt.


Kommentarer
Postat av: nathalie

hah du har samma virusskydd som mig. fan vad coola vi är!!

2010-04-27 @ 10:02:14
URL: http://nathalieinaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0