I just want your extra time and your kiss.

Godmorgon söndag. Såhär tidigt har jag nog inte varit uppe på länge.

Stod precis och spanade in mig själv i badrumsspegeln. Insåg att min utväxt minsann inte är att leka med, det ser förjävligt ut med rött hår och sen en cendréfärgad utväxt. Betyder att jag MÅSTE hem nästa helg för att fixa den. Men nu går ju de flesta planen som de ska, så hem kommer jag nog. Annars får jag ta tåg till Hamburg och sen vidare till CPH. Men det löser sig.

Nu ska jag och min utväxt hoppa in i duschen, sen ska vi ut någonstans. Redan nu, kvart i 10 på morgonen är det nämligen 17 grader varmt. Beat it.

Prince - Kiss. Love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0