Note to self.

Tisdagmorgon, jag kom hem för trettio minuter sen. Åkte till stan för att träffa Sandra vid sextiden. Fika med fina tjejer vid kvart över åtta och sen blev det bara jag, Sara(newgirl) och en vinflaska nere vid rhen kvar. Storslaget som fan och när den var slut tog vi en liten nattrunda downtown. Gick förbi Marktplatz och såg att JJ jobbade så vi gick in för att säga hej, och fastnade. Satt där i en timme drygt och sen insåg jag att jag hade missat sista tåget. Bara att trava med Sara hem till henne och glo på tyska nyheter om Vulkanjäveln. Satt där till fyra och sen rörde vi oss mot stan då nästa tåg gick halv fem och ja, nu är jag här. Faktiskt inte sådär jättetrött, men jag fryser. Ska dra på pyjamasbyxor och chilla med mitt skoskav.

- never forget when your last train is coming.

Kommentarer
Postat av: BANANA

Särmongo. Kan inte heller åka tåg. Puss

2010-04-20 @ 08:24:45
URL: http://annastohr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0