Påskmat.

Ni SUGER på att kommentera. Puss.

Jag spyr på påskmat. Kanske för att jag är bakis sen gårdagen, då kvällen spenderades på förfest i Mellbystrand och senare downtown halmstad med nybliven myndig kusin + folk. Trevligt folk må jag allt säga, faktiskt. Kanske var dom trevliga för att dom var fulla som öltunnor, kanske var dom trevliga för att det ligger i deras natur att vara trevliga, vad vet jag. Kul hade jag och min enliters tetraförpackning med eroski-rosé. Lite mallisnostalgi fick jag med på kvällen också, helt fint.

Vad är ens påskmat egentligen? Sill och ägg?

Nej, ge mig en kebabpizza och guacamole, sen är jag happy for resten av året. Puss.

Kommentarer
Postat av: sandra

KOMMENTERAR!!!



vi ses snart! XD

2010-04-06 @ 10:16:03
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0