the oz.

Jag gav mig inte ut på promenad eller cykeltur. Mamma kom hem strax efter jag postat inlägget och föreslog att vi skulle åka till stan och köpa en ny ipod till mig, sagt och gjort. En lila Ipod nano på 8 gb. Tack mamma.
Efter det fikade vi och sen åkte Vibbe med hem och vi planerar stora grejer. Fint kommer det bli, helt klart.

Sen har jag inte gjort något vettigt, ändrat om lite bland kategorierna på bloggen och börjat packa lite inför D'dorf på lördag igen.
Helt ärligt så är jag inte det minsta taggad på att åka ner. Inte just nu. Jag klagar här hemma om att jag är rastlös, jag sover dåligt för att jag inte gör något på dagarna, jag går mest runt och är jobbig, och ändå har jag den klumpen i magen som jag hade hela första veckan nere i D'dorf. Veckan då jag lipade över allt och ingenting, mest hela tiden.
Då var det sex veckor tills jag skulle komma hem igen, nu är det knappt tre. Egentligen inget att böla över.

Haha nej, nu ska jag försöka sova. Får se om jag lyckas. Puss.


22.22 - någon tänker på dig ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Likadan Ipod som jag har? :)

2010-04-09 @ 10:00:53
URL: http://pandys-sandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0