Happy days

Nu kan jag säga att i morgon åker jag. Mmmhm!

Är så himla glad. Känns verkligen som att mitt liv leker för tillfället - trots arbetslöshet och no money, no funneeey. Kan inte sluta le åt hela världen. Jag ska se Blink 182 i sommar. En storebror har köpt hus utanför le huvudstad, jag ska åka upp i januari och måla om ett rum för att få med mig en systemkamera hem. En annan storebror tyckte att han kunde sno med sig min Düsseldorfkamera med sig till Val d'Isere igår när han åkte. Släppte inte en tår, tvärtom. Jag log och skrattade, för att jag vet att han förtjänar den semestern, även om den varar i fem månader.

Nej, jag kan inte klaga på något alls egentligen. Det finns dem som har det betydligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0