100208

Jag gick upp 7.30. Jag åkte bil hem från skolan när jag lämnat kidsen. Så kan det gå. Men det är kallt som fan ute. Typ -1 såg jag nu, men känns kallare för att det är sådär fuktigt i luften. Otroligt drygt.

Sitter och mejlar med pappa och lyssnar på Muse. På onsdag har halva första tiden gått. Alltså, det är lika lång tid kvar tills jag kommer hem som det var sen jag åkte. Känns rätt posetivt och uppiggande faktiskt. Nästan så jag vill springa en runda i huset. Tror dock att jag undviker det så länge hostdad är hemma, han skulle förmodligen tro att jag är helt störd.

Nu ska jag äta min andra frukost, för att få en anledning att springa runt lite här i huset utan att riskera en idiotförklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0