Awake.

Hihi, nathalie är så söt. "jag har HELA boxen hemma. du kan bara sticka inom och låna den om du vill! :)" - om mitt SATC-problem. Synd bara att jag sitter i tyskland, nöt. Får låna när jag kommer hem, men håller iallafall på att ladda hem filmen nu.

Ja, jag somnade direkt innan iallafall, och sov till klockan var 12. 2,5 timmar typ, och när jag gick upp vid 12 kändes det som att jag skulle kunna sova hur länge som helst. Som alltid när jag vaknar ;) Men grymt skönt att sova ändå.

Det snöar ute. Pyttepyttepyttesmå snöflingor, helt klart jävligt drygt. Man blir ju irriterad. Haha, nu klagar jag igen.

HAHAHA, btw i morse när jag droppade of ungarna så ringde en tysk telefonförsäljare till min tyska mobil, igen - jävla fuckers, och jag pratade omevetet tyska med ze lady. En av de andra svenska mammorna reagerade och typ "vafan, pratade du precis tyska i telefonen?" Haha, jag blev så jävla stolt, men egentligen är det nog bara jag som håller på att bli hjärntvättad. Höhö.

Yehyeh, dags att hämta kidsen och därmed få lite liv här i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0