Freitag

Jahapp. Här sitter jag med min pollenchock och äter dagens andra frukost, bestånde av croissanter. Aldrig fattat grejen med det riktigt, känns mest som att tugga luft, men gott är det anyway. Billigt också dessutom. Sen får vi ju inte glömma att det är fancy.

Haha, ringde precis en tysk telefonförsäljare. Jag dog.

Anyway, jag började gå hem från skolan när jag hade lämnat kidsen och när jag kommit halvvägs började det duggregna, så jag köpte frukost och tog tunnelbanan hem. Hoppar av och då är det solsken. Fan va det ska skilja mycket på ett par kilometer. Man blir ju irriterad.

Nyser gör jag hela tiden också. Älskar pollenchocker, helt klart det finaste som finns.

Dags att återgå till min frukost, och en dusch sen innan jag ska trava in till stan. Överväger en powernap också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0