Hard times.

Det är jobbigt när man är ensam, när man inte har folk eller ljud runtomkring sig. Det är jobbigt att lyssna på musik men brukade lyssna på hemma. Det är jobbigt att inte göra något speciellt. Det är jobbigt att prata med folk hemma.
Det är jobbigt att sova dåligt, för att man blir trött och när man är trött blir man ännu mer känslig.
Det är jobbigt att överhuvudtaget göra något som påminner om Laholm. Äta snusklubbor tillexempel. Aldrig har det gjort så ont.

Just nu skulle jag vilja påstå att det är jobbigt att leva.

Kommentarer
Postat av: Ellia

Jag saknar dig jättemycket gumman, sitter här med världens ångerkänslor för att jag inte tog mig tid till att åka till dig för att träffa dig innan du flyttade. Det känns helt sjukt jobbigt. Jag hade kunnat hjälpt till med packningen och fyllt din väska med onödiga saker som du inte är i behov av men som du hade kunnat plockat fram nu när du känner dig ensam och tänkt "den här missfärgade sockan har Ellia gett mig"

du är helt underbar baby, tänk på att du kan ringa när som helst eller skicka sms så ringer jag. Älskar och saknar dig.

2010-01-18 @ 17:29:00
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0