Love you!

Maaaary säger:
Ena sekunden skulle jag kunna göra exakt vad som helst för att åka hem
Nästa sekund känns det bra att vara här
Liksom, jag upplever något, jag testar, jag gör något jag verkligen varit inne på
'Nuförtiden' känns det mest bra, även om jag saknar alla, längtar efter att få träffa er igen och önskar att ni vore här med mig.
Men samtidigt, så är jag glad att jag gör detta själv. Det stärker, det ger mig en annan bild av världen.
Hanna säger:
så då borde du stanna
hur ska jag annars kunna hälsa på?
Maaaary säger:
Egentligen, ja
precis
hur ska jag annars kunna visa dig snygga bartenders som pratar engelska med irländsk brytning á la gerard butler?
Hanna säger:
man hallå. du får inte åka hem! jag måste!


Kommentarer
Postat av: Viebke

Men hallå! ^^

2010-01-25 @ 09:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0