My heart, your hands.

How can I trust you with my heart in your hands?

Du hade rätt, och jag hade fel. Jag hatar att ha fel. Men life sucks and then you die, right? So fuck the world and let's get high.

Ikväll har vi lite avskedfest fast det i morgon är en vecka tills jag åker. Det känns lite hårt, faktiskt. Att man redan ska behöva börja säga hejdå till folk som betyder så mycket. Men vi ses igen. Alltid.

Jag saknar Vibbe. Hon är i sälen och kommer hem på söndag. Då har vi varit utan varandra i en vecka, och sist vi var utan varandra så länge var när jag var på Mallis. Och det är ju ett tag sen. ;)

Nu måste jag måla mina naglar och sen åka till Simon för att hämta mina leggins och mina vantar. Och köpa annanas. Så jäkla sugen på det!
I love you guys!


Kommentarer
Postat av: Viebke

Vad hade du fel på ?? Miss you tooo <3

2010-01-09 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0