En sommarkväll i juli.

Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen. Tänkte bara säga godnatt med en liten snabb update.

Innan idag bjöd Nicke med mig ut på pizza med Viebke's. Ja tack, mamma skulle ändå iväg och pappa befinner ju sig i Helsingborg denna veckan. Så vi skulle cykla halv 8. Jag var så gott som redo och nere hos han vid 5 över halv, dock emd opumpad cykel. Pumpar skiten och får sms av lillviebke om att de är påväg hem och att det bara blir han och Hanna som käkar. Väntar ett tag innan vi sätter fart i det fina vädret och ändå har viebkes inte lämnat huset när vi väl kommer fram så vi hälsar på hos Nancy på en femma =) Sen blir det pizza, vi kom dit 5 min innan dom stängde men det löste sig och gott som fasiken var det. Cyklade hem till Viebke's och hängde hos Anton i x antal timmar innan jag och Nicke skulle dra oss hemåt. Halv 12 hann klockan bli och det gick faktiskt rätt fort att cykla hem. Förutom att vi stannade till nere vid lagan i nästan en timme, helt underbart så fint, och dessutom med stjärnklar himmel. Värsta romantiskt, haha. Nästan. Sen cyklade vi vidare hemåt, och jag värmde min lovely vetekudde. Magkatarr är inge kul på kvällen. Inte alls för den delen.

Nu ska jag sova, och detta inlägget blev lite långt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0