Friday.

Barnvakt och tjäna 500 spänn på att byta en blöja som inte ens var used, ungefär.
Säga hejdå till hostfamily med två gråtande hostkids som tror att världen går under för att dom ska åka till Italien en vecka utan mig. Med tanke på hur förstörd E var för att dom ska vara borta i 10 dagar så vill jag inte veta hur hon kommer vara när jag åker hem på riktigt.
Sen åkte jag in till stan med Trine, och har spenderat kvällen i Rheinpark, med en snygg kille som spelade gitarr, en annan snygg kille som trummade på en gammal söndrig högtalare(WAS?) och lite andra nödvändiga saker.

Nu är jag iallafall hemma, och ska upp igen om 7 timmar. Vi ska till IKEA. haha puss.



såhärkulharjagibland.

rise against - give it all.




jj is back ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0