Lite ångest kanske.

Sitter och pillar lite på mitt CV men känns som att det blir skitdåligt oavsett. Ingen bra CV-dag. Men samtidigt inga jobb som ska sökas idag heller. Förstår inte varför jag helt enkelt inte kan få låna tex. Blondinbellas CV när/om jag ska söka jobb? Vi har ju nästan samma erfarenheter, haha.

Förstår inte heller varför jag var så jävla underbar och läste Samhälle? Kan någon, bitte, förklara det för mig? Har nämligen insett att de som är skoltrötta men väljer att läsa samhälle, där man inte får en praktisk utbildning utan oftast måste plugga vidare mer eller mindre, de kan få komma till mig här nere i Düsseldorf så kan vi höra huvudet i väggen - tillsammans. På det tyska viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0