pisseeeeed.

jag är irriterad som aldrig förr på mig själv.

först igår, ze fransman ringde och ville ta en drink. marie dissar men åker till stan med alex och monica. fransman ringer igen och bokar dejt nästa vecka. med andra ord - dejt på tisdagkväll. nykter med en helvetes mensvärk, massa poliser, en riot och tidig hemfärd med bauchschmerzen. 
sen idag. barnvakt i fucking 5 timmar, faktiskt helt okej. pengar stoppas ner i fickan och när jag kommer hem lägger jag byxorna i tvätten. när byxorna hängs upp observeras det att inga pengar ligger i dom. och inte i någon annan del av huset heller. 40 fucking euro - gone with the wind.


lack lack lack. inte lack som i lack&läder á la porr, utan lack som i arg. nästan så man dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0